Sunday, November 6, 2016

Jual perfume secara online?

Ada yang tanya, may be pelik kot.
Macam mana saya jual minyak wangi dengan 100% ONLINE.
Ye lah, biasa kan perfume ni orang nak 'try-test-cobaan' dulu sebelum beli.

Suasana saya berbisnes dari rumah
#SohoAyuRashid


Hmmm... tak susah pun sebenarnya.
Sebab paling utama ialah
De'Xandra ni Inspired perfumes jenama antarabangsa

Tengok list ni, wanita mana tak rambang hidung kan?



Sang jejaka pun tak kurang angau-nya jugak!


Dengan list-list bau fofular yang memang kegemaran penggila perfume di Malaysia ni, MAJORITI daripada mereka dah biasa guna dan tau bau mana feveret mereka dan bau mana yang terhangat di pasaran.


Semua bau best! 
Jangan... jangan tak pilih :P


Sebab tu la, kebanyakan mereka yang contact saya untuk beli, memang dah ada list sesiap bau apa mereka nak beli.

Kalau tak pasti nak beli bau apa, atau pun dah rambang hidung sangat pun, saya boleh jer bagi suggestions bau apa yang mungkin sesuai. Contoh nak bau soft for him.... haa, saya tolong la suggest. Gitew.

Bila bisnes perfume 100% secara online ni, service dan cara layanan pada orang yang contact kita sangat penting.

Image result for after sales service
Source: Google Image

After sales servis pun penting jugak, supaya customer akan setia nak membeli lagi dari kita (repeat customers). Make sure ada Customer's Database okey.

Sekian tips daripada saya, saudagar minyak wangi yang meniaga tak suka jumpa orang. Jangan kan nak jumpa, nak jawab call pun sendu ;)

Kan dah pesan: 
Whatsapp sudaaaa: 013 - 255 0727 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...