Thursday, September 29, 2016

Header Oh Wanginya by Ayu Rashid

DISCLAIMER

Saya dengan ini memaklumkan dan memberi AMARAN kepada sesiapa sahaja yang mengambil dan menggunakan HEADER Oh Wanginya HAKMILIK saya, adalah TIDAK DIBENARKAN sama sekali untuk apa jua tujuan dan di mana jua sekalipun.



Memandangkan Header Oh Wanginya yang saya gunakan sebelum ini tidak diletakkan contact info saya iaitu nama blog, nama Facebook dan No Whatsapp, ada segelintir individu yang TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DAN TIDAK BERETIKA telah sewenang-wenangnya 'mencuri' header saya untuk kegunaan bisnes mereka!

Saya telah menerima makluman dan laporan bahawa ada peniaga De'Xandra lain telah tanpa izin saya telah mengambil dan menyalahgunakan header yang saya tempah khas untuk bisnes De'Xandra saya.

Saya tidak menghalalkannya kerana ia adalah hakmilik saya dan ia boleh mengelirukan orang lain antara saya dan peniaga De'Xandra lain tersebut.

Tindakan mengambil HAKMILIK orang lain adalah sama sekali TIDAK BERETIKA.
Saya bukan berkira, tetapi ia adalah untuk menjaga nama baik saya, team Oh Wanginya dan paling utama berusahalah sendiri untuk bisnes anda.

Harap maklum & terima kasih

Yang benar;
Ayu Rashid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...