Sunday, August 14, 2016

De'Xandra Fantasy by Britney Spears sebagai Hadiah Birthday Kanak-kanak!


Minggu lepas,
Anak saya request nak belikan hadiah birthday untuk kawan sekelas dia.
Umur mereka 10 tahun.

So, dia mengajak kami ke kedai One My Shop nak beli jam.
Tak habis-habis nak beli jam rega RM20 kat kawan hahhaa.
Budak-budak kan.

So, saya cakap kalau mama bagi perfume nak?
Terus la dia hippp hipppp hooreyyyy!

So, masa dia pergi sekolah, saya pun buat pilihan.
Antara 2 brand ni:

Fantasy by Britney Spears ATAU DKNY Fresh Blossom




Mana satu sesuai untuk kanak-kanak riang perempuan umur 10 tahun?


Saya pilih:
Fantasy by Britney Spears 

SEBAB?
Baunya so sweet.
Sesuai dengan kanak-kanak perempuan.


Semoga sahabat dania happy dengan hadiah daripada Dania dan Aunty Ayu.

Lepas saya up status ni kat facebook.
Menderu kawan-kawan saya mintak hadiah besday jugak.
Hahhaha... korang dah kerja, sila beli sendiri yer. 
Hik hikkk hiksss!


Nak beli De'Xandra Perfume?
ATAU
Nak join bisnes as DROPSHIP?

Boleh hubungi saya:
Ayu Rashid
013 - 255 0727
(Whatsapp sahaja)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...