Sunday, March 6, 2016

Agent Dropship De'Xandra | OH WANGINYA

Assalamualaikum

Setakat hari ni, dah hampir 20 orang sertai team Oh Wanginya De'Xandra bersama saya, Ayu Rashid.


Ada kawan masa sekolah menengah,
Kawan bisnes lama dulu,
Kawan Akademi Bekerja di Rumah (ABDR),
Kawan Facebook,
Dan semestinya kawan dari BLOG.


Terima kasih atas kepercayaan anda pada saya.
InsyaAllah, kita buat sama-sama.
Selagi boleh bantu, pasti saya akan bantu.

Kita buat bisnes secara berjemaah.
Kita kongsi peluang rezeki yang Allah berikan sama-sama.


ANDA?
Nak jadi sebahagian daripada team Dropship De'Xandra Perfume bersama saya?

Dengan yuran komitment RM120 sahaja.
Anda boleh sertai kami.

NOTA:
Bermula pada 15/3/2016
Pakej Dropship akan jadi RM150

Jadi, better uols cepat join sebelum 15/3/2016 jika nak jimat RM30.

So, cepat-cepat Whatsapp saya.

Ayu Rashid | 013 - 255 0727
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...