Wednesday, February 10, 2016

Cara Jadi Agent De'Xandra

Assalamualaikum.

Alhamdulillah.
Ramai yang Whatsapp saya untuk tau cara jadi Agent De'Xandra Perfume.

Tapi, sebelum tu...
Saya nak 'bakorrr' korang dengan keratan akhbar ni:

Minyak wangi De'Xandra jana hasil RM4.5j pada Oktober 2015:
Catat Jualan Tertinggi.


Ia bukanlah hasil jualan founder De'Xandra seorang diri yer.
Ia adalah hasil kerjasama dengan stokis, agent dan agent dropship.

Kenapa kita taknak jadi sebahagian daripada keluarga De'Xandra?
Sedangkan peluang terbuka luas?
Pasaran bisnes inspired perfumes adalah sangat luas!

Setiap orang berpeluang jana pendapatan dengan De'Xandra Perfume.

Kita boleh bermula dengan modal yang sangatttt minimun sebagai:

1. Dropship
2. Agent (beli dan pegang stok sendiri)
3. Stokis (syarat ditetapkan Syarikat)


Kita boleh bermula step by step.
Ikut modal dan ikut kemampuan.

Saya juga bermula sebagai Dropship sahaja.
Jika saya boleh bermula dari bawah, dan kini sedang membina rangkaian Agent untuk sama-sama meraih rezeki, anda juga boleh.

Bermula kecil, bermula tepat.
Doa, tawakal, usaha, istiqamah, rajin tambah ilmu dan sedia dibimbing.

InsyaAllah, De'Xandra Perfume adalah platfrom bisnes modal kecik yang boleh dijalankan secara online, offline dan/atau kedua-duanya.

Siapa nak jadi agent De'Xandra Perfume?
Anda boleh Whatsapp saya.

Ayu Rashid
013 - 255 0727

Important:
Ada yuran komitment RM120 yer, btau awal-awal :)


Next post saya akan btau dengan yuran komitment RM120 tu, apa korang akan dapat.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...