Tuesday, October 27, 2015

TAK KENAL MAKA TAK CINTA!

Assalamualaikum.

Masa saya mula-mula tengok rakan di Facebook sharing gambar De'Xandra Perfumes, saya kata dalam hati: "Apa bendalah De'Xandra ni? Macam comel jer botol dia".

Oh! Inspired Perfume rupanya. Maka, bermulalah sesi-bersesi-sesi saya gigih 'stalk' FB hamba Allah itu yang akhirnya Allah jodohkan saya daftar Agent Dropship melalui beliau. Terima kasih Yan, kerana sabar layan pertanyaan kak ayu. Doakan kak ayu pula dapat jadi Agent. InsyaAllah.


Jadi, saya nak share dengan anda maklumat ringkas mengenai De'Xandra Perfumes. Silakan baca info di dalam gambar ini:



Dah baca, jika yang tak pernah cuba tu, pasti terdetik dihati rasa nak cuba kan?
Saya taknak beri jaminan atau harapan palsu.
Sebab daripada segi hukum Islam pun tak elok janjikan melampau-lampau. 
Lagi pun, dalam hal wangian ni, citarasa masing-masing berbeza.

Jika saya suka bau bunga dan bauan lembut, anda mungkin tak suka.
Lagi pun, bukan semua yang dalam list perfume De'xandra ni saya pernah cuba.
Banyakkkk saya tak pernah cuba pun. Ye lah, original kan mahal.
Manalah saya mampu nak merasa beli semua kan.
Banyak lagi kegunaan lain duit yang boleh saya guna hehheh. 


Jadi, saya galakkan anda cuba dulu. 
Mulakan dengan tester pun boleh. Beli jer beberapa jenis, sebab murah sangat tester ni.
Baru RM12 sebotol (3ml). 

Dah suka, baru beli yang sebotol terus. Sembur le pepuas hehee.

Okay, nak tanya atau nak beli boleh hubungi saya,.
Oh yer, saya tak buat COD yer. Semua penghantaran melalui Pos Laju sahaja.

Harap maklum. Terima kasih dan Wassalam. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...